vrijdag 16 oktober 2015

De laatste dag

Daar was tie dan….de laatste dag, last day. Time to say goodbye….

Tot ziens villa

Tot ziens fijn zwembad

Tot ziens leuke rustige buurt

Tot ziens lieve vrienden

Tot ziens fijne pretparken

Tot ziens fijne stad

Tot ziens fantastisch Florida

Tot ziens onwijs gave super leuk Seaworld

Maar voor het definitieve goodbye hadden we nog een paar uurtjes te spenderen. Na het geworstel met de koffers konden die eindelijk in de Acadia worden geladen. We stopten onderweg voor een ontbijtje bij de Perkins. Wederom pancakes met lemon vulling….veel te veel.

Na het ontbijtje reden we door naar Seaworld voor ons echte laatste showtje. Maar we begonnen eerst even bij de nursery bij de dolfijnen. Nog even en dan is dit bassin leeg want dan zijn de dolfijnen echt te oud en moeten ze naar de rest van de dolfijnen in Seaworld of Discovery Cove. Op dit moment zijn er geen zwangere dolfijnen. Dus ben benieuwd wat Seaworld met het bassin gaat doen.

Door naar de eerste One Ocean show. Daar ontmoetten een vrouw die hier ook al jaren komt. Haar man en zij komen om de beurt omdat ze een hond hebben die niet alleen kan zijn. En elke keer zit zij op het tweede bankje. En een 65+er hoor. Tijdens het wachten besloten wij om een zodanige planning te volgen zodat we toch ook nog de 2.00 uur show konden doen. Ja wij zijn slim. Zodoende hebben we nog een show gedaan…Ik hoor het al…laat de foto’s maar komen hahaha.

Na een uitbundig afscheid van de stadium hands liepen we dus naar de auto en reden naar het vliegveld. Auto ingeleverd en daarna de koffers ingeleverd. Beneden de toegestane kilo’s. Door de douane en ook niets bij mij gevonden. Nu konden we relaxen en lunchten even bij de Burgers King. Even later begon het boarden naar Atlanta. We vertrokken mooi op tijd en kwamen dus ook mooi op tijd in Atlanta aan. We hadden een uur om over te stappen en ook dat is ook ruimschoots gelukt. Ook naar Amsterdam vertrokken we op tijd. Heerlijk geen vertragingen en een keuze uit films wauw…. Teveel om op te noemen maar zo heb ik Jurassic World gezien maar je kon ook kiezen uit oudere films zoals Apollo 13. Dus aan boord hoef je je niet te vervelen. Zo landden we ook op tijd in Amsterdam. Door de douane in Amsterdam is natuurlijk peanuts. Gauw naar de bagageband en ja daar kwamen de koffers. Gelukkig maar. Ook door niets aan te geen geen problemen. En daar stonden de ouders van Kim. Even begroeten en toen gauw naar huis zodat Kim naar haar katten kon. Ik ging ook even mee voor de koffie en de boterham met kaas. We kwamen buiten en gatsiedarrie nat, grijs en koud. BBRRRRR.

Na de koffie bracht Kim mij naar Schiphol. We namen afscheid en ik stapte op de trein naar Drenthe.

Inmiddels ben ik thuis, koffers zijn uitgepakt en de katten geknuffeld. Nu weer wennen en maar hopen dat ome Jetlag voorbij gaat.

Duimen dus….

1. Bij ons heeft de jetlag er behoorlijk ingehakt dit keer, dus ik hoop dat het bij jou beter gaat! Wel fijn dat jullie toch nog 2 shows hebben kunnen doen. Nu weer afkicken!

2. Wat jammer dat het voorbij is he, maar jullie hebben het geweldig gehad en daar kan je wel weer even op teren! En hopelijk gaat die jetlag je deurtje voorbij!

3. Nu weer lekker genieten van de dieren thuis. Maar die foto's van het mooie zwart/wit zullen je vast door alle grauwe regenachtige dagen heen helpen.
    Welkom thuis

4. Welkom thuis.....ik hoef niet te vragen of je genoten hebt he haha. Doe maar een lange onderbroek aan, de eerste sneeuw hebben we al gehad.

5. Het zal wel een flinke overgang zijn van het heerlijke klimaat naar dit grijze, koude herfstweer. Maar wat hebben jullie weer een geweldige vakantie gehad. Daar kun je op de donkere gure winteravonden toch nog heerlijk aan terug denken. Dank je wel voor de altijd leuke gezellige verhalen. Heb weer met veel plezier meegenoten. Nu weer plannen maken voor de volgende keer?

6. Welkom thuis, op de laatste nog twee shows wow!!
    Alles eruit gehaald!! Nu wennen aan de temperaturen hier...

Thanks voor de leuke blog!!

7. Welkom thuis in het grijze natte Nederland. Je kunt terugkijken op weer geweldige vakantie waar ik met heel veel plezier van heb meegenoten dmv je blog. Je schrijft heel leuk en de foto's, vooral die zwart witte waren weer een feestje.
    De katten zijn heel blij, sterkte met de jetlag en tot de volgende keer!

8. Welkom thuis en wat een temperatuur switch zeg, succes met het wennen in de gewone wereld en ga maar weer snel van die leuke plannen maken :)

9. Welkom thuis, en dat is een een omschakeling, van zon en blauwe lucht naar grijs koud en nat... Bedankt voor de leuke verslagen en tot een volgende keer!

10. Jeetje wat moeten we nu zonder onze dagelijkse dosis zwart/wit...? Denk dat er niks anders op zit dan binnenkort zelf maar weer eens te gaan kijken! Voor nu in ieder geval bedankt voor jullie avonturen en enthousiaste verhalen.

11. Was weer erg leuk om jullie te volgen! Wat hebben jullie veel gedaan en gezien deze vakantie, zal wel afkicken worden van het zwart/witte geweld.

12. Wat een mooie afwisselende vakantie hebben jullie gehad. Ik heb genoten van de verslagen over Californië en alle andere mooie parken die jullie bezocht hebben in Orlando. Sterkte met wennen en tot een volgende keer.